1.2.2017

Aikuisten kaverikirja

Tällainen haastetyyppinen postaus tuli eräässä blogissa vastaan ja törkeästi otin mallia, vaikutti niin kivalta. :)

Nimeni on: Marjo H-S (en viitsi laittaa sukunimeäni tänne, koska se on hyvin harvinainen - meitä on tällä hetkellä olemassa 13 kpl).

Jotkut tosin kutsuvat minua: HooCee tai Marjou

Olen syntynyt vuonna: 1986, eli olen siis 30-vuotias, täytän heinäkuussa 31.

Lapsuuskotini langallinen numero: 06 4177106.

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Rekkakuski. :) Se on edelleen pienenä unelmana takaraivossa. Ehkäpä heittäydyn kymmenen vuoden päästä unelmiini ja ajan rekkakortin.

Mutta isona minusta tulikin: Talous- ja toimistopalvelujen yo-merkonomi ja ammatiltani kiinteistösihteeri. Tosin ensin toimin 8 vuotta hotellin vastaanottovirkailijana ja baarimikkona.

SAM_0004 (3)

Täydellinen puoliso: Sellaista ei ole vielä ainakaan tullut vastaan. Kukaanhan meistä ei ole täydellinen, mutta kuvittelisin minulle parhaiten sopivan kumppanin olevan ainakin hurtilla huumorilla varustettu, jalat maassa oleva, eläinrakas ja matalaääninen sekasyöjätapaus. :D

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Viettäisin enemmän aikaa koirieni kanssa ja kävisin ulkona enemmän.

Harrastan nyt: Koiria (tosin ne ovat kyllä ennemminkin elämäntapa), lukemista ja satunnaisesti uimista.

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Koskahan viimeksi olen perjantai-iltana juonut pari lasillista... Hmm... En edes muista, eikä minulla muuten ole Spotifytakaan. Mutta, perjantai-iltana ylipäätään kuuntelisin ikivihreitä kotimaisia, joiden biisien sanat osaan ulkoa unissanikin. Anna Erikssonia, Kaija Koota, Yötä, Kirkaa, Klamydiaa, Anssi Kelaa jne.

Noloin teeveeohjelma josta pidän: Katson ihan olemattoman vähän telkusta tulevia sarjoja... Nolointa on ehkä se, että viikonloppuaamuisin avaan telkkarin ja laitan Foxin piirretyt pölisemään taustalla kun teen aamutoimia. :)

Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Pastavuoka fetalla. Nami!

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Katson jotain herkkää kohtausta elokuvassa. Taatusti aina, jos surkea kohtaus liittyy eläimeen. Itken kyllä muutenkin jos olen surullinen.. Itku yleensä helpottaa ja "puhdistaa". :)

Lapsuuteni lempilelu: Lohikäärmepehmolelu.

Lempilelu nykyään: Kröhöm... Kuinkahan moni aikuinen tähän kehtaisi vastata oikean lempilelunsa. :D No joo, varmaan nuo koirat menee leluista: ne on kuin pehmoleluja ja robotteja samassa pakkauksessa.

Salainen paheeni: Energiajuomat.

Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Revin alituiseen sormien kynsivalleja... Äh, pitäisi niin päästä tuosta paheesta eroon.

Viisaus, jonka olen tähän mennessä olen oppinut: Parempi kertoa suoraan jos on esim. mokannut, kuin yrittää peitellä jälkiään tai valehdella.

SAM_0002 (7)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)