23.1.2017

In a year 2000

Mukavaa alkanutta viikkoa! Conan O'Brienia katsoneet tietävät kyllä, millä äänensävyllä otsikko lausutaan. ;) Kirjoitin siis ensin 2017, mutta sitten rupesi soimaan rimpsu päässä, joten vaihdoin vuosiluvun.

Kyllä vilahti viikonloppu taas nopeaa silmien ohi. Meille tuli tänään töihin uusi työkokeilija. Hän on nyt kevään tuolla työkokeilulla ja jatkaa mahdollisesti kesän meillä kesätyöntekijänä. Se olisi huippua, tarvetta olisi kyllä ekstratekijälle, kun porukkaa on kesällä lomalla. Reippaan oloinen tyttö oli ja motivaatio työntekoon kohdillaan.

Kello on nyt puoli yhdeksän ja voi elämä, kun meinaa väsyttää... Tein vain pienen mokan, tai pikemminkin arviointivirheen, kun laitoin tuossa seiskan pintaan koirien peittoja pesukoneeseen, valitsin toiseksi pisimmän pesuohjelman (kesto 147 min) ja laitoin vielä tehopesulle ja ylimääräiselle huuhtelulle. Joo'o, sitä tässä nyt odotellaan... Sen jälkeen pitäisi kone vielä pyörittää tyhjänä, koska muuten unohdan ja sitten pohdin seuraavan kerran pyykkejä pestessäni, että miten ne voivat olla niin koirankarvoissa. Niin, miksiköhän...

Minulla tuli eilen sunnuntaina vuosi täyteen kokoaikaisena vakityöntekijänä nykyisessä työpaikassani. Ai että, miten onnellinen voinkaan asiasta olla. Vuosi takana, monen monta vuotta edessä.

SAM_0020 (2)
Paras ystäväni antoi minulle viime kesänä tämän taulun 30-vuotissyntymäpäivälahjaksi. Hänen siskonsa on maalannut sen. Rakastanrakastan!
Tuo kyseinen virstanpylväs sai miettimään vuotta 2017 omalla kohdallani. Minulla on nyt jo enemmän suunnitelmia, kuin viimeiseen pariin vuoteen yhteensä. Menemme kaverini kanssa ultimaattisen lempibändini Poets of the Fallin keikalle maaliskuussa. Lauantaina. Päivänä, jolle en aikaisemmin olisi voinut suunnitella juuri mitään, koska olisin kuitenkin töissä. Lisäksi olisi vituttanut se, että jos olisin pyytänyt viikon rahakkaimman yövuoron vapaaksi niin näin ollen keikalle olisi tullut hintaa 20 € lippuhinnan sijaan noin 220 €. Minimissään.

Kesäkuussa olen menossa yksin Espanjaan viikoksi. Voin huoletta tehdä niin, koska minulla on ensimmäistä kertaa koskaan kuukauden yhtäjaksoinen kesäloma. Vanhassa duunissa oli siis kahden viikon kiertävät lomalistat. Nyt olen kesälomallani viikon reissussa ja silti minulla on vielä kolme viikkoa vapaata aikaa. Mieletöntä!

Kesäkuussa on myös siskoni kaksosten rippijuhlat. Näistä kaksosista toinen on kummilapseni. Huh, aika rientää! Muistan, kun siskoni kertoi minun konfirmaatiopäivänäni olevansa raskaana... Yli 15 vuotta, mihin se katosi???!!

20161120_104543

Kesällä saattaa olla myös tiedossa karvaisten pikkujalkojen tepsutusta residenssissämme. Se on kuitenkin vielä niin kaukainen juttu, etten edes uskalla sen tarkemmin asiaa ajatella.

Nyt minulla on mahdollisuus suunnitella vaikka koko vuoden menot etukäteen, koska tiedän milloin olen töissä ja milloin en. Ymmärtääköhän kukaan säännöllisiä työaikoja puurtava, millainen vapaus heillä onkaan? Epäilen. Tiedän, että tämä hehkuttaminen voi kuulostaa huvittavalta ja puuduttavalta, mutta en edes piittaa siitä seikasta. I'm happy, I'm happy!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)